InVentry Personal: Effektivt personalnärvarosystem
InVentry Staff är ett pekskärmsbesökare- och personalhanteringssystem som är utformat för skolor och företag i Storbritannien. Med över 1 500 kunder tillåter denna toppmoderna app personal att bekvämt logga in och ut från sin InVentry-enhet med sina mobila enheter.
En av de viktigaste funktionerna i InVentry Staff är dess automatiska igenkänning av personals ankomst- och avgångstider, tillsammans med påminnelser om att logga in eller ut. Detta säkerställer att personalens närvaro registreras korrekt och förenklar inloggningsprocessen. Administratörer kan enkelt följa personalens närvaro genom InVentry-konsolen, precis som de skulle göra med manuella inloggningar eller ID-kortskanningar.
Dessutom möjliggör appen förbokning av besökare. Genom att lägga till besökarnas e-postadresser kan InVentry skicka inbjudningar med utskrivbara streckkoder. Dessa streckkoder skannas sedan av InVentry-systemet vid ankomsten, vilket effektiviserar besökares inloggningsprocess.
InVentry Staff erbjuder en unik och effektiv lösning för att hantera personalens närvaro på plats. Observera att en giltig prenumeration på InVentry Anywhere krävs för att kunna använda denna tjänst.